ITIL فقط برای IT نیست!

هادی احمدی (سروش):

ITIL فقط برای IT نیست! تا قبل از عرضه به‌روش‌های ITIL- واحد IT هم شبیه تمام واحدهای خدماتی از سایر روشهای مرسوم برای ارایه خدمات خود استفاده می کرد. اگرچه هنوز هم در بیشتر سازمان های کشور همین روال هست! مرسوم‌ترین روش‌های ارایه خدمت به کاربر یکی از موارد زیر بود و گاها ترکیبی از همه این موارد!: مراجعه حضوری کاربرتکمیل فرمهای کاغذیتماس تلفنی در بهترین حالت بعضا ابزاری که توسط یک برنامه‌نویس داخل سازمان نوشته بود هم برای انجام...

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x