"پوستکلفتی یعنی خالق محتوا باشی و با وجود بیمحلی مخاطبان، همچنان سرسخت بمانی." همینقدر ساده، همینقدر سخت.
این همان حکایت جا نزدن و جار نزدن هم هست.
×××
در داستان تولید محتوا، فارغ از تاخیر در نتیجه، انتقاد و نظرات منفی، رقابت بالا موضوع مهمی است.
لیستی را نشانم دادند از چندین اینفلوئنسر لینکدینی که معیار انتخابشان ظاهراً وجود هزاران فالوور بود. البته لفظ تاثیرگذار برای این قشر کمی نادرست است اما آنان فعالیت مستمر و خوبی دارند و البته شبکهسازی خوبتری.
فقط مشکل اینجاست برخی از آنان از من راهنمایی میگرفتند که چگونه بنویسند ولی اکنون رفتند پی خودشان و غرق بیمحلیاند. 🙂
×××
فضای تولید محتوا و تنوع پلتفرمها، بسیار رقابتی است و البته بسیاری از آب، کره میگیرند!
اما اثرگذاران مهجور را میبینم که زودرنج هم شدند. با اینحال برای موفقیت خود در این فضا، باید صبور بود و بطور مداوم تلاش کرد.
برای اینکه پوستِ نازک یا کمکلفت خود را کلفت کنی باید یک هدفگذاری واقعبینانه داشته باشی و بجای اینکه نگران تعداد فالوور و لایکها و کامنتها باشی، بر تولید محتوای دلت تمرکز کن.
پوستکلفتی به معنای بیتفاوت بودن نیست؛ بلکه دلسرد نشدن، علیرغم بر وفق مراد نبودن است. ترکیب پوست کلفتهای توی لینکدین را میشود با "پوستکلفدین" تعبیر کرد. 🙂
×××
هرچه هست فرق هست بین اثربخشی و تعداد فالوور. بااینحال اثرگذاران مهجورند.
لامصب ویروس که به بدن بزند چنان بیسروصدا و توی سکوت کارش را میکند که نگو.
یک محتوای تصویری یا متنی هم درست شبیه یک ویروس است؛ آرام و بیجار است و توی بلندمدت توی ذهن آدم تکثیر میشود.
×××
چیزی بنویس که یادت کنم نه لایکت!
www.Soroushane.ir