هادی احمدی (سروش):

لازم نیست همه وقت بگذارند ناشر محتوا شوند؛ درج نظر معنادار نیز خود، تولید محتواست!
×××
کسی که پستی منتشر می‌کند اگر سرشار از معنا و محتواست، لایق کامنتی است که آن کامنت هم بایستی سرشار از محتوا باشد.
قبول دارم خیلی وقت نمی‌کنیم نظراتمان را ثبت کنیم یا از آماج قضاوت می‌رنجیم و یا نمی‌خواهیم مدام درگیر بحث و یا نوتیف‌های اطلاع‌رسانی شویم.
بااینحال بین کامنت‌های خالی‌خالی: "آیکن و ایموجی، خوب بود، عالی بود و...." بهتر است نظرمان را در حداقل دو خط بنویسیم.
×××
ناشر یک محتوا همه‌چیزدان و علامه‌ی دهر نیست و مخاطب هم بوق روی اتوبوس نیست!
هرکسی در هر حوزه‌ای صاحب‌نظر است و بیان دیدگاه شخصی از حوزه‌ای که به آن تسلط داریم یا آشناییم، کمک می‌کند محتوای منتشر شده بهمراه آن کامنت بامحتوا، پرملات‌تر برای سایرین دیده شود.
بنظرم اگر قصدتان حمایت از محتوا و معناست، درج یک نظر معنادار، بهترین هشتگ دیده شدن است؛ مابقی فقط هشتگِ تشتک است!
اگر محتوا را یک خودرو تصور کنیم که کورکورانه در شب حرکت می‌کند پس نظرات معنادار نیز چراغ روشنگر مسیر پیش‌روی‌اند.
×××
کامنت درست و حسابی، گاه از خود محتوای منتشر شده پرمعناتر و پرمحتواترست. چه همسو با ناشر باشد چه متضادش.
بازخورد مفهومی نه تنها به ناشر محتوا کمک می‌کند تا بهبود یابد، بلکه به خوانندگان دیگر هم کمک می‌کند تا آگاه‌تر باشند و یک موضوع را از زوایای مختلف مطالعه کنند؛ همچنین خودتان هم رو به بهبود خواهید رفت.
×××
فقط نظرات معنادار هستند که چون نورافکن می‌توانند نقاط قوت و ضعف محتوا را روشن کنند!
نباید فراموش کرد: ما از هم می‌آموزیم.
www.Soroushane.ir


5 1 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x