دُم خروس!

هادی احمدی (سروش):

خبر جدایی جنیفر لوپز هربار تازگی دارد؛ این زن ۵۵ ساله‌ی جذاب لعنتی که انگار ۲۲ ساله است خیلی زود وارد ازدواج و تعهد می‌شود و خیلی زود هم تمامش می‌کند.
هربار هم به وقت رسانه‌ای کردن ازدواج جدیدش، چنان از عشق و صبوری حرف می‌زند که آدم می‌ماند قسم حضرت عباس را باور کند یا دُم خروس را؟
آه دُم خروس! چه تعبیر بجایی.
البته جنیفر، مرغ است و به حضرت عباس هم اعتقادی ندارد ولی تعدد روابطش، آدم را یاد خروس می‌اندازد؛ و دُم خروس هم یادآور باسن خوش‌فرم و بیمه‌ شده‌‌ی اوست.
×××
این چهارمین ازدواج و چهارمین طلاق او بود؛ و بنظر همچنان ادامه دارد.
من که گناه این هنرمند بزرگوار را نمی‌خواهم بشورم ولی اگر تمام روابطش در چارچوب همین ازدواج‌های رسمی باشد خیلی انسان بزرگی است؛ اگر در کنار این ازدواج‌های عیان و رسانه‌ای، چندباری با برخی غیررسمی هم رِل زده دیگر به معنای واقعی جنیفر، خروس است.
درحالی‌که صنعت کشتیرانی دنیا از ترس کله‌خری ج.ا و حوثی‌های صندل‌پوش، از زیر بار پول بیمه شانه خالی می‌کنند کون جنیفر رفت توی ۲۰ سال بیمه بدون وجود هیچ ترس و تهدیدی.
×××
پرسشی که مطرح است این است که مگر این زن، ثروتمند و خوش‌تیپ و محبوب و مشهور و همه‌چیزتمام نیست پس شوهر می‌خواهد چکار؟ و اگر می‌خواهد چرا با هیچ‌کدام نمی‌سازد؟ چرا از ما یاد نمی‌گیرد؟ 🙂
مطمئنم چندصباحی دیگر، بازهم ازدواج می‌کند. البته من نباید سرم را بکنم توی کون جنیفر؛ حوصله‌ی رفتن به دادگاه و کارشناسی بیمه را ندارم. به من چه؟ زندگی خصوصی اوست و گه‌خوریش به من نیامده ولی حیرانم و حیران.
×××
فقط نمی‌دانم اهمیت رسانه‌ای شدن ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها چقدر بر تیتر اول شدن آنان تاثیر می‌گذارد؟ یا چه می‌شود که نمی‌شود؟ ولی جنیفر تو که توی این سن هنوز هم اولی، بس نیست؟
"تیترت رو بخورم" 🙂
من‌که خروسم و در سال خروس هم بدنیا آمدم، زیر یکدانه ازدواج چنان زاییده‌ام که نگو؛ تو چه می‌کنی که سیر نمی‌شوی کاکل‌زری؟ "خوشگل خانوم، ابرو کمون، چشم‌عسلی، سوسن خانوم؟"
www.Soroushane.ir

5 1 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x