هدف ارزیابی |
معیار ارزیابی |
حداکثر امتیاز |
کار گروهی |
تعداد راهکارهای پیشنهاد شده Solutions کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد راه حل های پیشنهاد شده Resolutions نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد درخواست هایی که نام کارشناس مورد نظر در آن ها بعنوان مشارکت کننده موجود است نسبت به میانگین کل |
۳ |
تعداد تغییرات تایید شده توسط کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) مشارکت در کمیته CAB |
۳ |
تعداد الگوهای رخداد یا سرویس جدید پیشنهاد شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل |
تعداد مشکلات گزارش شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد تغییرات پیشنهاد شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد پروژه های پیشنهاد شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد رسیدگی به درخواست های با اولویت بالا نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
خلاقیت |
تعداد راهکارهای استفاده شده (بازدید شده توسط کاربران) نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد PM ها پیشنهاد شده نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد الگوهای پاسخ پیشنهاد شده نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد الگوهای کار پیشنهاد شده نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
مسئولیت پذیری |
تعداد مشکلات بسته شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد پروژه های بسته شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد کارهای بسته شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد درخواست های بسته شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
سرعت عمل |
میانگین زمان پاسخگویی (اولین پاسخ) به درخواست ها نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
میانگین زمان بستن درخواست ها نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
میانگین زمان صرف شده بر روی درخواست ها نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد درخواست های نقض SLA شده کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
سرعت بستن درخواست های کارشناس بر اساس یک مقدار هدف مشخص نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
کیفیت |
تعداد درخواست های بازگشایی شده Reopen کارشناس نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد درخواست ها بر اساس فیلد وزن یا تاثیر آن نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
شاخص های اداری |
میانگین زمان حضور اول وقت نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد ماموریت (حضور در کلاس های آموزشی و...) نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد مرخصی روزانه نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد مرخصی ساعتی نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
تعداد تاخیر در حضور اول وقت در سازمان نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
مجموع اضافه کاری ماهانه نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
رضایتمندی |
نمره رضایتمندی توسط مدیر انفورماتیک نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
نمره رضایتمندی توسط همکاران انفورماتیک نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
نمره رضایتمندی توسط کاربران نسبت به میانگین کل ( یا میانگین گروه کارشناسی مرتبط) |
۳ |
جمع کل |
۹۹ |