کاربران عصبانی، سازمان را پیر می‌کنند!

هادی احمدی (سروش):

 کاربران عصبانی، سازمان را پیر می‌کنند! چگونه در ۵ مرحله آسان به یک کاربر عصبانی کمک کنیم؟! مدیریت کاربر در هلپ دسک: هنگامی‌که شما در یک میز کار (هلپ دسک) کار می‌کنید، دریافت تماس از طرف کاربران عصبانی می‌تواند فضای کار و جو فعالیت شما را بسیار سخت و مسموم کند، به‌ویژه اگر نسبت به این عصبانیت‌ها، حساس هم باشید! هیچ‌گاه شنونده بودن حرف‌های تند و پرخاش کاربران عصبانی و یا دریافت ایمیل‌هایی با ادبیات زننده، خوشانید هیچ‌کسی نیست و...

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x