دسته بندی خدمات بزرگترین رمز کاربری ابزار ITIL

هادی احمدی (سروش):

کاربران گیج سازمان! دسته بندی صحیح خدمات، بزرگترین رمز کاربری ابزار ITIL این عنوان توهین به کاربران سازمان نیست رویکرد غلط و دشوار فناوری اطلاعات است که آنها را گیج می کند! بحث چگونگی ترویج استفاده از سرویس دسک توسط کاربران و نحوه طبقه بندی خدمات قایل ارایه فناوری اطلاعات بحثی است که من حتی نمیتوانم به شما بگویم که چند ساعت یا حتی چندین روز، در مورد دسته بندی خدمات در ابزارهای IT با روسا و کارشناسان فناوری بارها...

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] این بحث در لینک زیر وجود دارد http://servicedesk.medanet.ir/services-categorization/ .u79cf6862079803747ecae52ee803760f { padding:0px; margin: 0; padding-top:1em!important; […]

error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
1
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x