خدمات دانش محور حلقه گمشده در مدیریت دانش!

هادی احمدی (سروش):

خدمات دانش محور حلقه گمشده در مدیریت دانش! تولید فقط راه حل ها و راهکارها در سازمان، جز اتلاف وقت کارکنان کاری از پیش نمی برد اگر دانش های مستند شده: قابل استفاده مکرر و مجدد نباشد. تعاملی نباشد. به روز نباشد. در دسترس قرار نگیرد. ارزشی را ایجاد نکند. به اشتراک گذاشته نشود. یادگیری را افزایش ندهد. زمان انقضا نداشته باشد. پس اگر در هنگام تولید دانش برای ارایه خدمات پشتیبانی، شامل موارد فوق است بهترست وقت و انرژی...

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x