هادی احمدی (سروش):

همه‌ی تولیدکنندگان محتوا، مأمور پست هستند!
#کاریکلماتور #واژه_گردان
پانوشت:
محتوا پیش از این‌که دیجیتالی شود قبلاً هم مرسوم بود. حتی از آیاتی که رسولان بر مردم می‌خواندند تا پیام‌آور ایمان یا تفکر باشند نیز این رویه رواج داشت. حتی سنگ نبشته‌ها و کتیبه‌ها، سنگ‌نگاره‌ها و همه و همه یادآور انتقال پیامی بوده توسط یک نفر که خواسته چیزی را به جهان نشان دهد. گاهی محتوایی بازنشر می‌شود و گاهی توسط همان فرد تولید می‌شود درهرصورت چه از ذهن برآمده باشد چه از سوی خدا یا فرد دیگری، آن‌کس که آن را توزیع می‌کنند به مانند مأمور پست است. رعایت امانت در انتقال این مرسوله و تحویل به موقع و تمیز آن، گیرنده را خرسند خواهد کرد. چه بسیار پیام‌هایی که در زمان خود به دست گیرنده نمی‌رسند، چه بسیار محتواهایی که زشت و کثیف دریافت می‌شوند و چه بسیار پیام‌هایی که نه فرستنده‌ی مشخص دارند و نه محتوای مشخص. چه بسیار پیام‌هایی که گم می‌شوند، چه پیام‌هایی که عنوان خوبی دارند اما محتوای بد و چه نامه‌هایی که فرستنده‌ی تازه‌کاری دارند اما بسیار پرمحتوا و برعکس و چه مرسولاتی که هرگز به دست گیرنده نمی‌رسند!
www.Soroushane.ir


0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x