یک خواهش دوستانه!

هادی احمدی (سروش):

تقریباً ۹۹٪ از بانوان عزیزی که مطالبم را می‌خوانند در مواردی که محتوایم به هرشکلی چالش‌برانگیز است و یا چندان مرسوم نیست، از ثبت نظراتشان خودداری می‌کنند؛ درنتیجه یا در دایرکت مطرحش می‌کنند یا بصورت ایمیل، مکالمه‌ی تلفنی و پیامکی.
حتی برخی آقایان عزیز هم به همین شکل.
در اینجا آنان نگرانند از ثبت نظرات شخصی‌شان، از قضاوت‌های منفی و نگاه‌های سرزنشگر و حتی پاسخ‌های آزاردهنده‌ی برخی کوته‌نظران.
×××
به شماها حق می‌دهم که چنین نگرانیی داشته باشید. هنوز فاصله‌ی زیادی داریم برای بیان راحت افکار و تبادل آزادانه‌‌ی نظرات؛ پس شاید ناچاراً در پستو و خفا و گاه در ایهام باید ابرازش کنید.
×××
ولی خواهشی که دارم اگر نقطه‌نظری دارید و اینجا معذورید بجای ارتباط مستقیم، زیر خود مطلب موردنظر در سایتم بنویسید؛ با یک نام مستعار که لااقل شناخته نشوید و رفع نگرانی شود.
نقطه‌نظرات سازنده‌ی شما می‌تواند ره‌گشای اذهان خیلی‌ها شود.
تمامی این مطالب در سایتم نیز موجود است و براحتی می‌توانید با ایمیل غیرواقعی و نام غیرواقعی نظرتان را ثبت کنید.
×××
آنجا مکانی است برای کشف، یادگیری و آگاهی؛ شما را از دانستی‌هایم بی‌نصیب نمی‌گذارم پس مرا از نظراتتان بی‌نصیب نگذارید. حرف‌های تازه‌ای دارم که بسیاری از آن‌ها را نوشته‌ام و خواهم نوشت. حرف‌های مگو، حرف‌های بی‌پروا، تابوهای شکستنی!
بی‌صبرانه من و سایر خوانندگان منتظریم تا ببینیم این نوشته‌ها چه کمکی به شما کرده؟ و شما با نظراتتان چه کمکی به دیگران می‌کنید!
×××
از نظر من هر نظری خوب است بشرطی که آن را بنویسی!
www.Soroushane.ir

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x