داستان من
رزومه
کتابها
تمامی آثار
گزیدهی اشعار
نگارخانه
آواها
ادبیات داستانی
واژهگردان
موجه در جمع توجیه
آدم حسابی
آدم عوضی
گفتم گفت
نشانههای پنهان
زندگینامه هادی احمدی
رازهای معبد آنا
مهسا امینی
گزیدهی اشعار
کازیو
تماس با من
مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL
8 اسفند 1400
CI و Asset
دو عنوان رایج در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات هست بنام دارایی(Asset) و قلم پیکربندی (Configuration Item یا CI).مدیریت پیکربندی یعنی
[…]
8 اسفند 1400
طراحی سرویس
در هنگام طراحی سرویس در ITIL این نکته را مدنظر داشته باشید که جنس و ماهیت خدمت بر دو اساس
[…]
8 اسفند 1400
مدیریت ریسک!
مدیریت ریسک جزو لاینفکی از مدیریت تغییر است. در چارچوب ITIL مدیریت ریسک، اساس کار تغییرات است. پذیرش ریسک، فقط
[…]
30 بهمن 1400
تصمیمگیری!
توانایی هر فرد و هر سازمانی مستقیماً با تصمیماتی که میگیرد دیده میشود. توانایی تصمیمگیری یعنی جایی که اقدامی در
[…]
19 بهمن 1400
یک مشکل آبی اما سیاه!
سالها قبل که تکنسین پشتیبانی کاربران بودم یک روز اتفاق جالبی افتاد. باید یک کامپیوتر برای کاربر جدیدالورود آماده میکردم.
[…]
15 بهمن 1400
چرا سرویس؟
چرا دنیا به سمت سرویس(خدمت) پیش رفته؟ چرا امروزه هر چیزی باید به شکل سرویس درآید؟ چرا برای ارائهی سرویس
[…]
ادامه...