مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL

17 فروردین 1401

سوارکاری با ITIL؟

واقعاً ITIL به ما چه چیزی می‌دهد؟ این پرسش بسیاری از مدیران و کارشناسان ارائه‌ی خدمت است. فارغ از تمرینات […]
24 اسفند 1400

فرایند!

آقای Jan van Bon، مطلب جالبی در خصوص تعریف “فرایند”دارد.در تمامی کسب‌وکارها، یکی از عبارت‌های پرتکرار که وِرد زبان همه است […]
20 اسفند 1400

یک درگاه با یک طعم!

پورتال سلف‌سرویس یا درگاه خودخدمتی، جایی است که قرار است تمامی خدماتی که مدنظر کاربران است در آن‌جا عرضه شود […]
12 اسفند 1400

زمان در ITIL

چند چیز کلیدی در مدت‌زمان رسیدگی به یک درخواست در ITIL و هنگام تعریف SLA باید همواره مدنظر داشته باشید:1.    حضور […]
11 اسفند 1400

درگاه‌های پراکنده در یک نقطه!

درگاه‌های پراکنده در یک نقطه!اگر راهکار ITIL و یا ابزار سرویس دسک را پیاده‌سازی کرده‌اید اما حتی آن را در […]
10 اسفند 1400

نیروی واکنش سریع!

کارشناسان لایه‌ی پیشخوان، نیروهای واکنش سریع‌اند. اولین پاسخ آنان به درخواست‌ها، به معنای حضور پشت میز و گله از گردن […]
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!