داستان من
رزومه
کتابها
تمامی آثار
گزیدهی اشعار
نگارخانه
آواها
ادبیات داستانی
واژهگردان
موجه در جمع توجیه
آدم حسابی
آدم عوضی
گفتم گفت
نشانههای پنهان
زندگینامه هادی احمدی
رازهای معبد آنا
مهسا امینی
گزیدهی اشعار
کازیو
تماس با من
مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL
17 فروردین 1401
سوارکاری با ITIL؟
واقعاً ITIL به ما چه چیزی میدهد؟ این پرسش بسیاری از مدیران و کارشناسان ارائهی خدمت است. فارغ از تمرینات
[…]
24 اسفند 1400
فرایند!
آقای Jan van Bon، مطلب جالبی در خصوص تعریف “فرایند”دارد.در تمامی کسبوکارها، یکی از عبارتهای پرتکرار که وِرد زبان همه است
[…]
20 اسفند 1400
یک درگاه با یک طعم!
پورتال سلفسرویس یا درگاه خودخدمتی، جایی است که قرار است تمامی خدماتی که مدنظر کاربران است در آنجا عرضه شود
[…]
12 اسفند 1400
زمان در ITIL
چند چیز کلیدی در مدتزمان رسیدگی به یک درخواست در ITIL و هنگام تعریف SLA باید همواره مدنظر داشته باشید:1. حضور
[…]
11 اسفند 1400
درگاههای پراکنده در یک نقطه!
درگاههای پراکنده در یک نقطه!اگر راهکار ITIL و یا ابزار سرویس دسک را پیادهسازی کردهاید اما حتی آن را در
[…]
10 اسفند 1400
نیروی واکنش سریع!
کارشناسان لایهی پیشخوان، نیروهای واکنش سریعاند. اولین پاسخ آنان به درخواستها، به معنای حضور پشت میز و گله از گردن
[…]
ادامه...