مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL

23 دی 1400

همه‌ چیز را روی میزخدمات سازمانی سِرو کنید!

هنوز برخی از مدیران میانی و ارشد به میزخدمت سازمانی آشنا نیستند. چند سال پیش که سروصدایی پیرامون مدیریت خدمات […]
22 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران]

داده‌ای که تبدیل به اطلاعات نشود، مشتی کاراکتر بی‌خاصیت است و همچنین اطلاعاتی که تبدیل به راهکار نشود، مشتی گزارش […]
21 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [انبارداران]

ورود و خرج قطعات و تجهیزات چه انفورماتیکی باشد و چه غیر انفورماتیکی، مستلزم یک رویه‌ی منسجم و دقیق است. […]
21 دی 1400

جلبک‌های دریایی!

طبق ارزیابی گارتنر ۸۴٪ کاربران تمایل دارند خودشان بتوانند مشکلات خود را رفع رجوع نمایند. همچنان که کارشناسان فناوری اطلاعات، […]
21 دی 1400

فرق Solution با Resolution

تشابهات ظاهری همیشه گیج‌کننده‌اند. چه آدم‌های دوقلو باشند و چه واژ‌ه‌های دوقلو. اگر خوب به مفاهیمش فکر نکنیم هر دو […]
19 دی 1400

علت ریشه‌ای!

نویسنده در زندان مُرد. علت: بیماری زمینه‌ای.زلزله‌ تمام شهر را ویران کرد، علت: قدرت ریشتر بالا.هزاران نفر بر اثر کرونا […]
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!